Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно спирачките на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос относно спирачките на 156

    Здравейте колеги,

    Ето как стоят нещата, колата я докарах от Германия и нямаше никакви спирачки и смених 4 диска + накладки. Но спирачките почват да коват още от самото начало.. ( не дават да ги барниш) но ест ако ги натискаш много малко си спира нормлано де.. та дадох на 1 приятелче да я покара и вика , че това било много лошо и че може да се пребия с тез спирачки някаде. Та въпроса ми е при вас как са? И ако не са така опасно ли е ? И ако да какво ще ме посъветвате да направя?
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

  • #2
    Ръчната на кой зъб ти лови?
    sigpic Alfasud/156 1.8ex
    156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
      та дадох на 1 приятелче да я покара и вика , че това било много лошо и че може да се пребия с тез спирачки някаде.
      И аверчето ти кво кара по принцип?
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        И аверчето ти кво кара по принцип?
        Алфа и той ама 146 1.4 ТС.

        Ми за ръчната не сам гледал?! Ама на пръв поглед си даржи стабилно.
        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
          спирачките почват да коват още от самото начало.. ( не дават да ги барниш) но ест ако ги натискаш много малко си спира нормлано де.. та дадох на 1 приятелче да я покара и вика , че това било много лошо и че може да се пребия с тез спирачки някаде. Та въпроса ми е при вас как са? И ако не са така опасно ли е ? И ако да какво ще ме посъветвате да направя?
          Моите са същите, свиква се . Всички коита са я карали Алфата са се изненадвали от тях, и първото им спиране е било доста стряскащо. Друг е въпроса аз като се кача на чужда кола - все едно няма спирачки
          Ex 156 SW 2,4 JTD .
          Renault Megane Grandtour 2010
          Ex Dedra 2.0 ieLS

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от pioneer Покажи съобщение
            Моите са същите, свиква се . Всички коита са я карали Алфата са се изненадвали от тях, и първото им спиране е било доста стряскащо. Друг е въпроса аз като се кача на чужда кола - все едно няма спирачки
            ХАхаха съгласен съм , че като се кача на друга и сеедно няма спирачки! Та сега какво излиза , че е нормлано да си коват още в началото!?
            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

            Comment


            • #7
              Нее нормално ,оправи си ръчната!
              sigpic Alfasud/156 1.8ex
              156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
                Нее нормално ,оправи си ръчната!
                Колега, каква е връзката м/у ръчната и дали са ти плавни спирачките. Моята ръчна държи още от 3ти зъб, спирачките ми спрат като на повечето колеги-алфисти с 156 (малко да ги натиснеш и забиват), но ако имаш предвид, че от натягането на ръчната ти се променят и спирачките... Би ли ми обяснил какво имаш предвид?
                Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
                  Здравейте колеги,

                  Ето как стоят нещата, колата я докарах от Германия и нямаше никакви спирачки и смених 4 диска + накладки. Но спирачките почват да коват още от самото начало.. ( не дават да ги барниш) но ест ако ги натискаш много малко си спира нормлано де.. та дадох на 1 приятелче да я покара и вика , че това било много лошо и че може да се пребия с тез спирачки някаде. Та въпроса ми е при вас как са? И ако не са така опасно ли е ? И ако да какво ще ме посъветвате да направя?
                  така си е...свиква се
                  Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                  Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                  Lancia Ypsilon '02

                  Comment


                  • #10
                    колега, след като някой авер ми кара колата, първото което ми казва е: "ебаси как коват спирачките, моите са толкова зле". Моята ръчна си кове на 2-3 зъб стабилно, нема да мръдне колата
                    sigpic
                    Gulfstream G650 with Italian design...

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Lqnkata Покажи съобщение
                      Колега, каква е връзката м/у ръчната и дали са ти плавни спирачките. Моята ръчна държи още от 3ти зъб, спирачките ми спрат като на повечето колеги-алфисти с 156 (малко да ги натиснеш и забиват), но ако имаш предвид, че от натягането на ръчната ти се променят и спирачките... Би ли ми обяснил какво имаш предвид?
                      Задейства почти веднага задия абс, при пренатегната ръчна. На трети зъб нямаш проблеми. Знам ,че си имат яки спирачки ,но не е нормално да щрака абс при лек допир на педала.
                      sigpic Alfasud/156 1.8ex
                      156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
                        Задейства почти веднага задия абс, при пренатегната ръчна. На трети зъб нямаш проблеми. Знам ,че си имат яки спирачки ,но не е нормално да щрака абс при лек допир на педала.
                        Е какъв АБС бе колега? Мене абс не ми се включва, иначе ръчна така като гледам мисля , че на 2ри зъб си даржи перфектно.
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                        Comment


                        • #13
                          Ок, изсилих се малко с прогнозите сори. Опитах се да помогна
                          sigpic Alfasud/156 1.8ex
                          156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                          Comment


                          • #14
                            Колегата Galeano е прав донякъде колега проверете си ръчната! Има вероятност да Ви е задържало жилото на ръчната и то участъка който е над ауспуха... сигурно е ръждясало! Свалете задно ляво колело и накарайте някой да опъва и връща ръчната и наблюдавайте дали се връща нормално! Раздвижете го със спрей и проверете гумените маншони в края на жилото дали са здрави обикновено от там влиза вода и луга през зимата и ускорява процеса! Когато задържи жилото спирачния цилиндър и накладките не могат да се връщат и остават близо до диска затова и "няма ход педала". Също така смажете и осите по които се движат накладките те също може да са блокирали. Всъщност мисля, че сме обсъждали темата и преди, може да потърсите с търсачката!
                            Успех!

                            П.П. раздвижете и спирачния цилиндър... с въртене и натискане може да ползвате подходящ спрей също!

                            П.П.П. Сложете си домакинско алуминиево фолио за екраниране на топлината на спирачното жило в участъка където минава над ауспуховата тръба!

                            Off: u2 Galeano
                            Last edited by fade; d.m.y г., 17:51.
                            Have A Nice Day
                            o/_______\o
                            (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                            []=о===о=[]

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                              Колегата Galeano е прав донякъде колега проверете си ръчната! Има вероятност да Ви е задържало жилото на ръчната и то участъка който е над ауспуха... сигурно е ръждясало! Свалете задно ляво колело и накарайте някой да опъва и връща ръчната и наблюдавайте дали се връща нормално! Раздвижете го със спрей и проверете гумените маншони в края на жилото дали са здрави обикновено от там влиза вода и луга през зимата и ускорява процеса! Когато задържи спирачния цилиндър и накладките не могат да се връщат и остават близо до диска затова и "няма ход педала". Също така смажете и осите по които се движат накладките те също може да са блокирали. Всъщност мисля, че сме обсъждали темата и преди, може да потърсите с търсачката!
                              Успех!

                              П.П. раздвижете и спирачния цилиндър... с въртене и натискане може да ползвате подходящ спрей също!
                              exactly
                              sigpic Alfasud/156 1.8ex
                              156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                              Comment

                              Working...
                              X